sex i biosallongen ?

Kan inte sova.. Börjar bli van vid det nu. Jag grubblar och är orolig för mycket så jag framkallar magvärk omedvetet. Sen gör det så ont att jag inte kan sova. & snart ska jag upp och jobba.. :/

Var på bio ikväll- såg Juno. Komedi vet jag inte om man kan kalla det, men den var charmig på sitt sätt. Jag tackar gudarna för att jag inte blev gravid när jag var 16 (filmens handling)
  Påtal om bio, undrar när Kid svensk kommer ut på dvd? Då ska jag bara ha den!
För övrigt så var vi helt ensamma i biosallongen. Hahaha händer sånt lr? Värsta perfekta tillfället att sex på ett annorlunda ställe. Har ni haft det? För min del; NEJ TACK! Hahhahaha

Sängen då? :/

Kommentarer
Postat av: Hanna

då måste vi ha chips o dip till kid svensk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback