Generation x

Frida Hellström vart är du ? Jag måste få prata med dig innan du åker , saknar dig !

De senaste dagarna har det inte funnits nåt annat i mitt huvud för utom Kent , Kent , Kent & återigen Kent . Jag har pånytt blivit förälskad i dem IGEN . Sen konserten har det inte funnit så mycket annat . Det är Kent & så saknaden !


"Och du vet jag har rätt, jag har rätt, jag har rätt du har fel..
Har inte tid med all din skit, ja jag vet vad vi förlorat
Och jag vet att du vet jag har rätt, jag har rätt du har fel..
Hur kan det spela någon roll? Framtiden är ändå utom räckhåll för oss!

Säg nånting, säg nånting nu..
du vet jag får panik av dina tårar!
Gör nånting, gör nånting nu..
Förstör nånting, slå mig, förstör nåt - jag överlever

Jag skulle alltid vara den som stod bakom dig
Jag skulle alltid svara när du kallade på mig
Jag skulle alltid vara den som vaktade din rygg
Du skulle alltid vara..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är här rariing !

Postat av: Marielle

bra blogg där ;)
Läs, kommentera designen och ge tips till min nya blogg! :)

2008-02-11 @ 18:05:30
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll

2008-02-11 @ 18:59:54
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback