Då var man här igen..

.. dagen före allting börjar om igen - söndag! Har man haft sportlov börjar nog ångesten komma nu, men vad kan man göra? Det är bara att göra det bästa av dagen, om 5 dar är det fredag igen ;)
  Helgen har i alla fall bjudit på mycket gott sällskap. Var hemma hos min Nattis i fredags & åt tacos och hade mys till let´s dance. Jag vet nu hur tråkigt mitt liv skulle vara om jag inte hade dig, att se dig glad är som det bubblar inom mig :)
  Igår var jag hockeymatch med Jocke, var och åt lunch med Jocke och åkte sedan hem till Jocke (& Stefan?). Väl där försvinner grabbarna ur bilden och härliga Frida bruschan Runnman dyker upp :) Blev mycket MYCKET skratt, jag är väldigt glad för din skull, mina kinder hettade så uppspelt blev jag för din skull ;P Så på fredag ska vi ut och sätta planerna i verket!
  Nu väntar en fika & sen ännu en hockeymatch - herregud, jag är för snäll ;P

Veckans låt kommer i alla fall INTE från melodifestivalen (där Björn Gustavsson var bäst som vanligt) utan ifrån John Parr - St elmos fire

Play the game, you know you cant quit until its won
Soldier on, only you can do what must be done
You know in some way
You´re a lot like me
You´re just a prisoner
And you´re trying to break free

I can see a new horizon
underneath the blazin sky
I´ll be where the eagle´s flying higher and higher
Gonna be your man in motion
all I need is a pair of wheels
Take me where my future´s lying
St. elmos fire

Kommentarer
Postat av: Jocke

St elmos fire är grym;)

2008-02-25 @ 09:10:12
Postat av: Frida

HAHA bästa BRUSCH:D

2008-02-25 @ 15:21:38
Postat av: Nattis

Hej min buuubéééé hoppas matchen va kul hihi.. saknar dig såå...
idag stod jag & dagdrömde på jobbet om min sommar, & hur bra den kulle bli... Dock inte ga kärleken utan pga dig =). Iof e ju du min kärlek hihi.. men tänkte tt vi ska bada, ej gå vilse, sola, ej få solsting för att vi går vilse, ha kul vid en sjö, ej bada där det står obehöriga ej tillträde.. & vem vet en utav oss kan ju kanske köra till någon sjö, ej åka till simonstorp när man ska till gransjönäs =)... Med detta vill jag bara säga att jag älskar allt som har med dig & göra... Du e bäst & i mina jobbiga studer jag aft denna vecka ede faktikst pga dig jag orkat med veckan. Bara att tänka på allt roligt vi haft & kommer att ha gör mig glad..
Hoppas vi ses snart..
Puss puss från träsktrollet (skämt by patrik "ha ha ha guuu så kul de va, the best ever")


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback