This week

Veckans bästa:

3a:
Att jag har hunnit med att träffa en hel del vänner denna vecka. Det uppskattas STARKT!
2a: Hmm måste väl ändå vara min & Nattis dikt under hästenmatchen i onsdags. Haha gumman, vi är oslagbara ;)
1a: Måste nog varit jobbet igår. Serveringen var riktigt rolig, fick uppträda med en dansk sång (eftersom födelsedagsbarnet ursprungligen var från Danmark) Fick bra betalt med och trerättersmiddag, inte fy skam. Och i o med lönen så blev det ju självklart shopping med :) Tre par skor (äntligen mina lila stövlar, shiiit vad jag älskar dem) och så ett par leggins med mönster ;P
  Vem vet, det kan säkert bli mer ;)


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Kom till min blogg om du vill veta hur man gör smokey-eyes!

Postat av: jocke

nahe okej =/ :D
haha när sluta du sen då? 3 eller?
Vi vela framotebax hela tiden, slutade med att vi kom in på otten klockan 2 ;D haha .P
puss

2007-09-30 @ 20:54:49
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Fan va dum jag är sanna. Såg nu att du redan har skrivit när du sluta.

2007-10-01 @ 09:11:43
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback