Tage Andersson

Still I wonder if you know , how it really feels to be left outside alone ?


Vad hemskt det är att läsa dödsanonser i tidningen om folk som är så unga . Folk vars liv knappt har börjat .. Men inte lika hemskt som när det är någon som man själv känner , någon som man själv älskar , som ens egen morfar .
Det var ett tag sen nu , men ibland känns det som om det vore igår . Det gör fortfarande lika ont som det gjorde då ! Att veta att man inte går träffa honom igen , inte krama honom igen , inte se honom le mot en igen , att inte få känna doften av honom igen . Tänk om man kunde få uppleva allt det där en gång till ? Bara för en liten , liten stund ..
Jag var bara ett litet barn när jag förlorade min bästa vän & ingen kan ersätta den platsen eller få bort det onda .
Jag älskar dig fortfarande lika mycket , morfar !


Do you still remember how we use to be ? Yes I still remember every whispered word !

Kommentarer
Postat av: Nattis

hihi tack älskling... miss u my honey

2007-09-10 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback