Magbesvär?

Är inte magen glad , så är inte människan glad . Det är vad Gustav Svensson i serien Svensson Svensson skulle ha sagt . Och vet ni ? Jag är faktiskt beredd att hålla med honom där . Att vi tycker såhär lika kanske kan bero på att jag också heter Svensson , min pappa jobbar på posten , jag bor i radhus & har en lillebror . MEN det beror antagligen mer på att min mage har krånglat oerhört mycket de senaste månaderna och det är en PEST så jag vet vad jag pratar om . Den som fick vara med denna gång var stackars Erik . Kraken , han blev väl livrädd när det satte igång . Inte roligt alls .
  Annars vill jag passa på att gratulera min bror och hans lag för dom vann nämligen juniorserien igår med ett lag som enbart består av 91:or . Detta tycker jag är väldigt starkt gjort och det är inte för intet som man som storasyster känner sig lite stolt när lillbrorsan är utsedd till en av säsongens bästa spelare ! GRATTIS Robin !

Nu måste jag göra ett litet avbrott eftersom Ensam mamma söker börjar .

Sådär ja .
Dock blir det inte mycket mer eftersom jag såg att 50 first dates börjar nu . Maddes och min film :) Kommer ihåg första gången vi hyrde den , var ett tag sen nu men vi har fortfarande lika roligt åt vissa scener . Framför allt sången : "wouldnt it be nice if we were older , than we wouldnt have to wait so long" , lalalala .. Dock får jag se den utan Madde ikväll , men förhoppningsvis får jag träffa henne imorgon .

VECKANS BÄSTA:
3a:
Nattis blogginlägg om mig . Blev otroligt rörd och framför allt väldigt glad . Saknar henne något fruktansvärt ibland (som ni säkert har fattat) , det går inte att beskriva .
2a: Min överraskning på Athena , weiii :) Inte varje dag man blir bjuden på resturang . MYSPYS !
1a: Kanske inte roligast men .. Fick förlängt vikariat så nu får jag jobba ett tag framöver med :) Det ska man väl i alla fall vara glad för .

Filmen kallar !

Kommentarer
Postat av: jocke

okej men det är ju perfekt =) va får du ut i månaden ungefär då? =) om du vill säga alltså :)
Aaa faktiskt fick jag en regnbåge hehe ;) en lax fisk :)
Oekj va skönt då, oekj resturang va trevligt, det händer inte ofta för min del om man inte mcdonalds räknas som det HAHA ;D
oekj va kul :) va blev det för film då?
Jag och en kompis kollade på the condemned igår, riktigt bra film, en av dom bästa jag har sätt :) Skulle nog ge 8 av 10 iaf :)
oo va skönt då var den första natten och första tränings passet över hehe ;D
HAHAHAH va rolig text där uppe. Klockren Sanna! hahaha. pussogonatt

Postat av: jocke

okej okej, all har väl timlön som inte har fast jobb va? Jag har iaf ocktå timlön.
jo eller hur, får man ingen fisk är det inte så roligt :D
oo inte en aning du :O Men jag gillar inte fisk så mycket så jag ska nog inte äte av den ;)
Okej riktigt film kväll alltså ;)
Den handlar om 10 fångar varav alla är dödsdömda, dom 10 sätt på en Ö där dom helt enkelt ska döda varandra för att få överleva, den som är sist kvar kommer bli frisläppt.
Ön är full av kameror för att ha allt live på internet... om du förstår ;D Här är en länk som säger lite mer om filmen den var verkligen klockren :)
http://www.imdb.com/title/tt0443473/
Lungt haha elle hur, blir ju roligare att läsa då ;)
puss

2007-09-24 @ 18:31:57
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Godkväll.
Jo men ahr man inte fast lön oftast om amn är fastanställt.. eller ja kanske har helt fel.
eller jobbar man samma varje månad är det ju klart man har fast lön ;D de tänkte jag inte på ;)
na nu yrar jag lite mycke =/
Na elle hur, eller visst det kan väl bara skönt 1 tag men inte allt för länge :)
Ända fisken jag ty äter/åt var i skolan ;D Fisk kall sås och potatis hehe ;D
Neej nejj tycker verkligen du ska se den skit bra ju :)
Ha det bra, puss.

2007-09-24 @ 21:52:15
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

hejohååå ;D
Na men egentligen behöver ju kroppen fisk för att må bra, äter man inte fisk kan det vara bra att ta omega 3 tabletter typ 1 tablett runt dagen, det hjälper att smörja in leder osv i kroppen, det kanske du redan viste men ändå :P
Okej na då är det ingen film för dig sanna :D hehe :P
Ha det så bra, puss.

2007-09-25 @ 20:28:26
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

fiskexperten ahhah absolut ;D
okej så ni får mat på jobbet? :O
hehe ja älskar såna filmer, eller kanske inte när dom håller på att slåss hela filem typ kines filmer men gillar action och skräck :P
du då drama och romantik eller :D
hehe puss ;D

2007-09-25 @ 21:29:30
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: gäddan

Na men egentligen behöver ju kroppen fisk för att må bra, äter man inte fisk kan det vara bra att ta omega 3 tabletter typ 1 tablett runt dagen, det hjälper att smörja in leder osv i kroppen, det kanske du redan viste men ändå
hihihihihihiiih

2007-09-26 @ 11:55:44
Postat av: jocke

Vänta nu va fan, vadå postad av gäddan? fan jag har ju skrivit fel, fan va pinsamt kan du ta bort det eller :D
Komedi är också roligt hehe ;D
puss.

2007-09-26 @ 21:58:57
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Neeeej ser nu att det inte var jag som var gäddan, min den texten stog ju högre upp va dum jag är..
Vem fan har skrivit det då? :O
haha elle hur ;P
puss

2007-09-27 @ 09:54:17
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback