Let me upgrade you

veckans låt:
you need a real women in your life
thats a good look !
taking care , home is still fly ! thats a good look
ima help you build up your account , thats a good look !
better yet a hood look , believe me
when you´re in them big meetings for the mills
thats a good look !
it take me just to compliment the deal
thats a good look , better yet a hood look
Partner , let me upgrade you ;)

45:års festen i lördags var MYCKET trevlig & uppskattad . god mat , trevligt sällskap och så dans hehe . kul att träffa hela släkten på pappas sida , händer inte allt för ofta . min lilla goding emelia var också med , så för mig blev det fullt upp ;) anna & emma (lr annanas som jag kalla dom när jag var liten , konstigt nog) hade med sig sina nya boyfriends : johan & z - tror z egentligen hette zivo lr nåt sånt där .. trevliga i alla fall :)
som vanligt när det gäller min faster eva så är det ju alltid kanonmusik & denna kväll var inget undantag det kan jag lova er alla . är det någon som vet vad man ska ha för partymusik , jaa då är det eva !

nu har man precis kommit hem från nyköping , åkte dit igår . bussfärden hem klarade jag utmärkt , cred till sanna :P faktiskt inte allt för roligt att åka sådana där långa bussresor själv tänker jag medela er som inte gör det allt för ofta . dock gör inte jag heller det hehe , but thats not the point . satt brevid någon äldre man för bussen var heeelt smockad när jag skulle kliva på .. det funkade ju bra det med . men måste säga att 116 bussen (från stan hem) var trevligare där man hittade sin lillasysten lollan :) så nu blir det kanske hockeymatch till kvälla .
 
veckans mål: att försöka förbättra på självkänslan & självförtroendet . där sattes ribban högt ;)
att tänka på: i am the one and only , nobody i rather be . i am the one and only , you cant take that away from me lalala ;P


// S a n n a E v e l y n e

Kommentarer
Postat av: jocke

Inte kul att sitta bredvid nån man inte kännet allt för länge, efter ett tag tar ju ordförådet slut och man vet inte vad man ska säga till varandra :D
Men så lång tid tar det väl inte till nyköping va? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback