GES

Idag har jag träffat min älskling! Hahaha där trodde ni allt att jag hade varit på dejt va?! Men icke sa nicke, jag och Nathalie har nämligen varit på ishockeymatch :) Ibland kan man faktiskt undra vad det är i våra små huvuden som inte står riktigt rätt till.. För mitt under den sista perioden blev vi lite poetiska och kom faktiskt på en HEL dikt med rimm och allt! Men med tanke på att någon kanske kan ta illa upp så väljer jag att inte skriva ner den hihi, men jag tror nog allt att ni hade fnissat med lite ;)

Sitter och lyssnar på lite musik. Älskade verkligen GES (Glennmark, Eriksson, Strömstedt) när jag var liten. Men vem gjorde inte det med hittar som När vi gräver guld i USA & Jävel på kärlek?!
  Men måste säga att de även kan än idag. Niklas Strömstedts Sista morgonen är nog en av det finaste SVENSKA låtar som finns. Så nu ska jag ta och lyssna på den, sen måste man självklart se vem som åker ur idol ;)

Vi trodde att vi fattade. Vi blundade och skrattade.
Vi tog allting vi kunde få, jag undrar vad vi tänkte på..
Den morgonen, jag minns dig där i fönstret sista morgonen.
Det hände nåt på natten &
på morgonen var allting förbi

Kommentarer
Postat av: jocke

Okej ;D vare natta eller? :O
Idag ska jag ut tror jag och på lördag ska jag också ut, och på lrödag ska ajg även spela painboll :D hehe skit kul :P
Vad ska du hitta på då?
puss

Postat av: Johanna

Thankyou! :D Det lär nog behövas haha!

2007-09-28 @ 08:15:30
Postat av: johanna

Thankyou! :D Det lär nog behövas haha!

2007-09-28 @ 08:16:06
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: jocke

tjjaaa :D nahe okej ;D Vet jag vem det var eller?
Hm inte en aning om vart vi ska, eller de kanske inte blir att vi går ut idag, måste ladda upp inför imorrn =) Vill du följa med eller? det är skit kul :P
Aha du ska jobba dår går det ju inte lika bra :S =)
Men du ska inte ut imorrn heller då eller? Verkar ju som att alla ska ut tycker jag :O =)
ha en så trevlig helg, nu ska jag dra och simma =)
Pusss

2007-09-28 @ 15:32:38
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Nej men alltså vet jag vem det är? =)
mm det var synd =) Oj jobbar du så länge :O Då är det ju rätt sent att gå ut alltså =P
Pusss

2007-09-29 @ 00:09:18
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback