Varför?

Varför, varför, varför, varför, varför, varför, varför, varför? Jag förstår inte varför det alltid ska bli en sån här diskussion?! Jag tycker jag uttryckt mig klart och tydligt vad jag känner. Orken börjar ta slut nu, jag vill så mycket men ibland gör du det så svårt och visar ingen intresse för samarbete..
Är det alltid jag som har fel?
När ska du förstå det som alla andra redan tycks ha förstått? Jag blir så besviken ibland, jag såg så mycket fram emot den här dagen. Och det tycks bli så fel? Är det mig det är fel på lr? Jag tycker att jag visar det så tydligt! Är så besviken!

image10   image11  image12

Hanna & jag tog väldigt snygga bilder idag *not* Men kul hade vi i alla fall, mycket skratt! Tack för det, det behövdes :)


Kommentarer
Postat av: Fridas Lillasyster :D

Snyygt ;)

2007-05-22 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback