Sanna..

... skulle väldigt gärna vilja åka utomlands nu! vara i solen i en vecka lr nåt och bara ligga och glassa på stranden så man kunde bli lite brun till studenten. fatta vad skönt det skulle vara att bara få ta det lite lungt i en vecka och inte behöva tänka på något annat! det är sjuuukt vad mycket det är att göra nu.. men utomlands asså, aahh shiiit! jag vill, jag vill, jag vill! är det någon som är på? då drar vi! sola och bada bara & få tänka lite på sig själva, visst skulle det vara skönt?! ;)

en sak till..
jag vet att jag är som ett barn men jag vill ha en hund! åhhh vad jag vill det! ha någon att mysa lite med, gå promenader och som blir jätte glad när man kommer hem. guuud så underbart, jag är så avundssjuk på er alla hundägare hihi!

and that´s it for today!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sötunge <3

2007-05-08 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback