Reeegn

Okeej det får regna hur mycket som helst nu,
bara det INTE gör det den 1/6 då jag har bal eller den 7/6 när jag springer ut!

Skulle vara duktig och få lite frisk luft och röra på mig lite förut, så tog på mig joggingbrallorna & jacka och mp3:n i öronen sen hinner jag väl gå i ca 10 min så börjar det spöregna.. So typical, fast ska jag vara ärlig så gjorde det ingenting dag för jag var ändå ganska bra klädd för det trots att jag var dygnsur när jag kom hem.
Men vad gör det? Ibland är det mysigt med regn!

Det som är tråkigar är att jag har haft två pissnätter då jag nästan inte sovit någonting pågrund av magvärk =/

"Jag talat i telefon med din syster,
hon bor en bit härifrån
Hon sa hon låg och solade,
men jag har bara regn hos mig"
                  Hihi gammal godiiing va ?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback