Här kommer alla känslorna..

Fick studentmössorna i onsdags, blev världens hyssteri men det är klart så ska det ju vara..
Det är inte långt kvar nu tills vi står där på trappan och kastar våra mössor upp i skyn.
Sån himla härlig känsla, men det ska hinna hända så mycke roligt tills dess..
Men ändå:
Sjung om studentens lyckliga dar..

Utekväll igår med min kusin, väldigt blandat..
Huvudsaken var att jag var där med min stjärna!
Har alltid roligt med dig, spelar ingen roll var eller när det är
GULLUNGE

This is it..   Jaa du det här kan vara slutet.. Det kan även vara början..
Tyvärr har jag svårt för att tro på det sistnämnda.
Och det gör mig så ledsen, ska allting bara försvinna? Rinna ut i sanden?
Som om det inte var värt någonting?
Du är en av dem som gör mig som gladast, som får mig att må bra.
Ska allt vara en lögn?
Och nu är du där.. Och jag kan inte nå dig
Om bara en vecka kan allting vara slut, vara över..
Och då ska jag klara mig själv och vara stark
Joo tjena va..

There aint so many people that can really make you cry
And there aint too many things that really reach you inside
When it happens it feels like we all wanna die
And the best time for answers might be when we cry

Arent we really, really living when we cry?
198670-1

Kommentarer
Postat av: Madde

Underbara människa. <3
Såg att du gillade låten. Bra mysig att lyssna på då man är nere. Finns här för dig.

Fika i veckan?
/Din vän Madde

2007-03-25 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback