Studentens Lyckliga Dar

Ganska imponerande va att jag är uppe vid halv sju mitt under studentveckan?! ;P

Då var vi mitt uppe i allt "firande" då.
Med mösspåtagning, bal, ottenbrännboll, lärarmiddag & idag är det champangefrukost.
Eftersom jag redan pratat om balen kan vi ju skippa det :P
I söndags var det den årliga ottenbrännbollen (som självklart avslutas med att alla går till otten). Eftersom Frida, jag & Hanna bangade det där med att vara med såg vi till att vara trogna supporters istället med vårat motto: Två ord räcker - veckan knäcker!
Vi laddade upp med filt, lite dricka och så en massa god frukt sedan tittade vi på alla utklädda fulla ungdomar. Riktigt roligt! Hockeygymnasiets utklädnad var väl klart värst eller om man så ska säga bäst. Medan Nattis bondläppar var så söta så :)
Efter ett par timmar i solen tröttnade vi, framför allt Hanna som somna på filten. Och detta gott folk måste jag säga är MYCKET märkligt då musiken var på full volym.
På kvällen begav jag mig till Frida, där det spelades "Med andra ord" - världens roligaste spel typ. Mitt, Fridas och Maddes lag vann naturligtvis över Johanna, Malin & Lisa alla fyra gånger ;) Spelet tröttnat vi aldrig på men när klockan blev över tolv tänkte vi att det var bäst att dra till otten. En mycket lyckad dag, kväll & natt!

Och så var det lärarmiddag igår då.. Kinamat - smarrigt! Blev dock lite halvsegt efter tag sådär som det kan bli som några av oss bestämde sig för att dra vidare till världnes bar där vi träffade Frida & gänget. Där blev det lite mer fart på det hela! Mycket trevligt faktiskt! Sedan skulle gänget ut, men hör och häpna: Jag föjde inte med ut! Jag åkte hem och la mig och sov istället, mycket skönt :P Förstod inte riktigt vad som hände (och det gjorde inte mamma heller) när jag sedan vaknade så tidigt som 06.30. Men jag känner mig fit for fight nu, lär väl dö totalt sen :P

Nae nu är det snart dags för champange frukost och sedan väntar ännu en kväll med utgång! Jag säger som Emme:
Jag älskar att ta studenten!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback