Midsommar

Så var även midsommarafton förbi, herrejösses vad fort allting går ;P
Hemma hos kusinerna i bjärby var allt på topp i alla fall med god mat, kanon musik och trevligt sällskap.
Mycket fina snabbsvisor med, vart de nu kan ha hittat dom haha ;P

Fick även väldigt mycket motion tack vare Hera & Nova (de snart ettåriga hundarna) och så självklart tippspromenaden med, där jag var den enda som lyckades stava schweiz rätt haha. Priserna var dock väl genomtänkta de som var absolut sämst fick en tratt som i trattskalle & de som var lite bättre men ändå dåliga fick en kokosboll haha ;P

Måste även slänga ett grattis till Nattis som fick en försenad studentpresent av Ricky, nämligen den legedariska isbjörnsmössan. Herregud så jag skrattade när jag fick se det gumman ;P

Trots vädret (som alltid är dåligt på midsommar) så tycker jag att det blev en bra dag/kväll. Hoppas ingen där ute gjorde en dundermiss och skulle tälta ute i skärgårn ;P Glad sommar alla!

image37


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA, shysst med en osbjörnsmössa.
Ingen bild på den? ;D

2007-06-24 @ 15:34:40
Postat av: Madde

HAHA, shysst med en osbjörnsmössa.
Ingen bild på den? ;D

2007-06-24 @ 15:34:50
Postat av: Nattis

kan lova att jagblev glad av mössen.. ÄTLIGEN är den min hihihih

2007-06-25 @ 23:32:18
Postat av: Nattis

Älskar dig också gumman.. jobbar idag så tyvärr blir de lite jobbigt idag men är ledig ons & tors om du vill ses nåt.. pussar

2007-06-26 @ 12:07:13
Postat av: Emma

Glad midsommar i efterskott =) Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback