Röj ;P

Igår var Nattis & jag och åt vofflor hos mormor, mums! Fick som vanligt höra massa skvaller om våra föräldrar när dom var små. Yeah right att dom var sååå duktiga som dom säger.. Sen blev det i alla fall en liten sväng på stan, måste säga att det inte fanns allt för mycket. Men så har vi ju carlings :) Där vi hittade Nathalies outfit för kvällen.
Sötast i stan? Hmm nää det lär vi knappast vara idag..
Ikväll ska vi bara gå ut och dansa, dansa, dansa så därför blir det kläderna som får rätta sig efter oss :P Slitz kommer ju dit idag så (väldigt larvigt om ni frågar mig), så vill killarna ha nåt "sött" får det väl kolla på dem för Nattis & jag ska vara motsattsen! Hahaha.. Nae rå, vi ska bara gå ut och sådär jätte kul som bara vi kan ha :)

Solen skiner så man får väl passa på att gå ut och sätta sig lite, vill ha sol och värme så man kan åka och bada nån gång ju!

Hmm är lite tragiskt med folk som lever på sitt utséende.. Slitz? Mjoo dom kanske tjänar sina pengar nu men om bara ett par år ser dom inte ut sådär längre och då blir dom åtsidosatta för andra. Kul när man blir äldre och förstår att man inte alls fick den uppmärksamheten som man ville utan mer förnedrade sig själv. Men, men alla har rätt att göra som dom vill, säger bara som brandsta city släckers ;P

"För snart är det slut, så ni kan börja räkna ner nu
Varje minut, jag tror ni önskar dom vore fler nu
Snart är allting som det var förut
Plötsligt har timglaset runnit ut
Aahh, era 15 minuter är slut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback