Samtalsämne

Gårdagens stooora samtal var 50 cent - ärligt talat så bryr jag mig inte ett dugg om honom :P Kul att höra att ni som var där gilla konserten, thats it!
Dagens stooora samtalsämne är idolfinalen. Blondinernas triumf! Hade ni frågat mig hade jag hellre valt några andra i finalen, men jag har ändå gjort min samhällsplikt och röstat. Då UTAN TVEKAN på Marie.
  Kritisk någon? ;P

Har ni inget för er lördag/söndag? Kom och hälsa på mig på New yorker.
Eller rör er mot himpahallen på söndag och se Vita hästen (varsegod till reklamen) Jag kan garantera att ni i alla fall får se en riktig hingst ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

självklart så vann hon bara för att vi stöttade henne till max ;D ohja, hälsa från mig till honom! & du? jag väntar på en inbjudan till en hockey-fest, ha. Hoppas det gick bra för dom idag :) pus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback