Överlycklig eller att ta sig vatten över huvudet?

Jaa, det är faktiskt en bra fråga. I lördags ringde nämligen klockan 09.00, och jag hade ingen aning om vart jag var i princip. Trodde först att det var mitt jobb som ringde och undra vart jag var - vågade därför inte svara.. Efter lite omtänkande kom jag på att det var lördag & svarade. Det var då min kusin Nathalie, som undrade om jag kunde börja jobba på New yorker. Jag kan lova att jag genast var KLARVAKEN! Yeees, så nu jobbar man i klädaffär OCKSÅ. Men nu börjar jag fundera på om jag har tagit mig vatten över huvudet, idag har jag nämligen jobbat mellan 08.00-19.30 på två jobb. Men samtidigt, jäklar vad kul det är :)
Tack!

Nästa fråga: Är det bara jag som inte förstår Amanda i idols storhet? Ärligt talat har jag tröttnat på henne för länge sen, tycker att det börjar bli långtråkigt. Visst är hon häftig och kör sitt race, men det är bara samma sak vecka efter vecka. Halvskrik hela tiden, jag skulle vilja höra henne SJUNGA nån gång. Och juryn sen? Det är precis som om dom har bestämt sig för vilka dom gillar & då spelar det ingen roll om dom gör dåligt ifrån sig eller inte. Sjunger hon falskt gör det absolut inget men missar nån annan en textrad är det hela världen.. Hallå?

Till sist ska jag säga att jag troligen inte ska se Kent i Norrköping, jag som var såå glad över att de skulle komma hit. Jag har nämligen biljett till deras konsert i cloetta center, så det så ;P

Kommentarer
Postat av: Nattis

hoppas du trivs på jobbet.. Tråkigt att du inte ska gå på kent i norrköping då får jag gå me någon annan..
ha de bra gumman
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback