Bye bye

Var på avskedsfest för Hanna igår. Fatta AVSKEDSFEST ! Hur sorgligt känns inte det på en skala ? Som tur var blev det inga tårar utan en härligt stämning och det var verkligen hur kul som helst att träffa alla . Har ju inte sett många av er sen studenten .. Herregud , vart tar tiden vägen ? I dont get it ..
Inte bara Hanna som ska åka .. Frida ohh wisst åker snart till USA , Nattis till Norge osv . Det kommer bli så fruktansvärt tomt här hemma i höst , jag blir ledsen bara jag tänker på det . Kommer sakna er otroligt mycket ! <3
"And as our lifes change , come whatever we will still be - friends forever"

Sen fick jag veta en helt otrolig sak idag . Min morbror har gått och gift sig 17/8 . Herregud , bara sådär utan att säga något till släkten haha .. Måste säga att jag är lite arg , jag har velat gått på bröllop i hela mitt liv och så gör ni såhär mot mig ? FYYY SKÄMS !! Hahhaa GRATTIS !!!

Tyvärr är man ju dygnförkyld , men men då går man till stan och tycker synd om sigsjälv . Har shoppat idag weiiii :D En jacka , en scarf & en lååång t-shirt ASBRAA !! Det ni ;)

Hanna Sanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman kommer sakna dig.
Jätte kul att du kom o tack för allt du hade med dig :)
Puss

2007-08-19 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback