Sommarvärme

Do you have the time to listen to me whine,
about nothing and everything all at once?

14 april och det har varit 23 grader varmt idag, helt otroligt och helt underbart.
Vad passar bättre en dag som denna än att träffa Nattis?
Vi spenderade dagen i solen (som man ska göra) och åt massa gott,
som faktiskt inte var helt onyttigt.
  Måste säga att jag är väldigt trött idag. Blev en utekväll igår trots allt.
Och sova gör man väl inte sådär jätte mycket sådana kvällar.
Blir så trött på folk som ska börja bråka mitt på dansgolvet och inte ägnar en tanke åt att det finns andra det. Sanna hade som vanligt tur och råkade stå precis där det hände.
En snyting rätt på örat - jag lovar er att det gjorde mycket ont.
Jävla idioter!
Orka gå ut för att bråka säger jag..

Höll en väldig koll på dig igår. Ganska jobbigt men det bara blir så..
Måste säga att jag är förvånad - men glad, du klarade dig!

"Vi var oslagbara
Vi sköt från höften, vi hade svaret på allt
Alla flickor log och vi bara tog
Vi gick ut
Och natten skulle aldrig ta slut"
      Hahaha vad jag skratta när du sjöng med där!

Sist vill jag bara säga att det var synd att det inte blev någon sjunde SM final i hockeyn. Och att det var synd att Linköping inte tog guldet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback