Ibland så..

Jaa IBLAND har man faktiskt tur, jag tror nästan att det har lite med vädret att göra.
Folk tycks bli gladare av solen ;P
Som i torsdags när det var rena rama julafton för mig. Fick en skjorta och ett par hängsleshorts av min moster (snällt va?!) och till min stora lycka lyckades vi även hitta min studentklänning (fick av mamma) & jag vill lova att den var kanon snygg :)
  IBLAND är man bra nyttig också.. Som jag & Nattis. Igår gick vi upp ganska skapligt och gick runt hela strömmen, världens lång promenad vill jag lova. Den tog hela en timme och 20 min i ett ganska raskt tempo. Det ska även tilläggas att vi inte hade ätit någon frukost innan för att förbränna så mycket som möjligt.
När vi kom tillbaka till Nathalie blev det däremot en mysig frukost - te och knäckemackor med ost MUMS :)
  En tråkig sak var dock att vi aldrig hann träffa varandra på otten igår :( Turen är inte alltid med en.
  Men däremot träffade man en hel del andra på otten. Kändes som hela Norrköping var ute och det hade kunnat bli jäklans kul om man inte blivit hemsläpad vid typ halv två.
Måste säga att syskonen Runnman röjde väl allra mest, så himla kul. Fast det är klart Frida är ju alltid en sötnos.. Däremot förstod jag inte riktigt vad storebror Runnman menade när han sa till mig: Glöm amundson, glöm amundson! Okeeej?

Nu är det påsk och man ska äta massa godis och sånt, fast det bästa är allt MUSTEN :) weii :P
Hahaha.. Dags att åka till morbror snart och äta lite mat, men vad gör det jag tränade ju hela gårdagskvällen och natten med dans & shiit :P Och på måndag är det match :D
IBLAND får man slarva ;P
Glad påsk!

PS är det någon som vill hjälpa mig äta upp allt godis? Hjääääälp ;P DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

latest update: done that! :D

2007-04-09 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback