thats me in the corner...

Jag vet inte riktigt vart veckorna tar vägen.. Men det är ljusare ute nu, ljusare & varmare. Sakta men säkert känns allt lite lättare, lite bättre den här årstiden.

Hade en kanonhelg. Filmmys. Träning. Solning. Förfest här hemma. Utgång. Familjen/släkten här på fika. Söndagsmiddag hos farmor. Var nog inget som fattades egentligen :)

Dock har jag märkt att jag är så otroligt rastlös varenda stund jag är själv?! Ibland känns vissa saker bara så ouppnåliga. Jag vet precis vad jag vill ha, jag vet bara inte hur jag ska få det..



Förresten, vad dåliga ni blivit på att kommentera?! Tappar motivationen lite då..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg! Allt bra? :)

Kram!

Postat av: Rebecca

Härligt, jag mår toppen! :)

2012-03-22 @ 22:38:01
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej. Känner samma sak, vart tar veckorna vägen? :)

2012-03-24 @ 13:44:39
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback