my, my, my telephone..

Idag blev det en ny. En HTC wildfire s. Och jag fattar nada i princip än så länge! Har lärt mig skicka medelande - thats it!
  Blev även med surf fast jag egentligen inte ville ha det.. Är lite emot det eftersom folk har en tendens att bli lite osociala. Hoppas inte jag blir en av dem! Och hoppas detta blir bra nu för jag hade lite ont i magen där ett tag..
  Lite vemodigt att ta farväl av min gamla samsung, älskade den!



Synd att den inte fanns i rosa, men får väl nöja mig med diskret lila ;)

Kommentarer
Postat av: C & A

Den var jättefin! Allt bra? :)

Postat av: anna,sandra & tove

Hej!

kika gärna in på våran fotoblogg! (:

Och följ den gärna på bloglovin :D

2011-06-18 @ 13:25:13
URL: http://stafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback