remember my name

var och tittade på de geer gymnasiets årliga musikal ikväll - fame! brorsans flickvän & en av hans bästa kompisar var ju med. alltid lite roligare att titta när man känner någon :) man är ju lite av ett musikalfreak, så detta var kul att gå & titta på :) händer ju inte så jätteofta..
  dock tyckte jag att det blev lite väl utdraget, 3 timmar höll det på. (en paus på 20 min) men vilka talanger en del är! man hoppas verkligen att dom kommer fortsätta med musik eller dans nu efter studenten. och vid vissa tillfällen skrattade vi riktigt gott! måste bli otroligt tomt för dom nu.. kommer ju själv ihåg hur det var; man övade inför dessa speciella tillfällen hur länge som helst, kunde låtarna innan & utan. och så vips var det bara över.. och som man saknar det ibland!

hoppas dom får en trevlig avslutningskväll!



baby, remember my name

Kommentarer
Postat av: mersiha

ska till ett cafe med mina kompisar, haft en bra lördag?:D

Postat av: Bella

Sv: jo brukar alltid inhandla ny bikini varje år.. men i år har det varit lugnt på den fronten, hitills..



Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 7 år.. så tiden går. Men visst har vi varit ifrån varandra längre än bara en dag. Det har varit allt från månader till veckor.. Visst är det skönt att sova ensam, jag tycker om lugn och ro. Men svårt när man är van att han någon brevid sig.



Vad ska du göra i sommar då?

2010-05-09 @ 10:51:42
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: rebecca

Åh gud vad roligt!!!



svar: Nä okej :) Åh jag är jättesugen på att göra tatoo.. haha fan att det ska kosta pengar ;)

2010-05-09 @ 16:50:34
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Christine

Den nya Fame-filmen är jätte bra! :-)

2010-05-10 @ 07:59:01
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Christine

sv; JA jag har också sett den på bio dock i usa och den var super! (Y)

2010-05-11 @ 13:37:47
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback