they´re mine!

Jag bestämde mig, behövde egentligen inte så mycket betänketid. Jag har en svaghet - och det är skor! Dom här är perfektion för det priset. Jag har suktat och nu är det halva priset på dem, vad har jag att förlora? Det enda är att sen jag klickade hem dom går jag bara och längtar efter att dom ska komma. Så att jag får se dom "in real life" så att säga. Är ni också sådär konstiga? :P
  Jag går även och längtar efter mitt H&M paket som inte kommer förrän v 9 eller nåt sånt där?! Men just nu är jag så grymt shopping sugen! Fast mitt köpande är verkligen begränsat denna månad & det är ju alltid då man hittar saker.


Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om... Har fått lite bloggtorka så att säga. Att skriva om mitt "vardagliga" liv känns inte sådär jätteroligt eftersom det enda jag gör just nu är att jobba och träna. Så vad vill ni se/höra? Har ni något förslag om vad jag ska blogga om? För jag vet att ni har varit extra många denna vecka :) så några åsikter måste ni väl ha! :)
  Och tack till alla som slänger in fina komentarer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback