.."jag vill ha fredag idag"

Fredagsmys.
Älskar fredagkvällar när man kan krypa upp i soffan med myskläder och titta på något underhållningsprogram. Visst att det är kul att hitta på saker, men ibland när man har jobbat och tränat en hel vecka är det skönt att bara va.
  Har alltid gillat Lets dance. Dans&musik - kan det bli bättre? Och alla shower och sitta och titta på vad dom ska ha på sig.. Lite väl många par kanske och två timmar såhär i början av säsongen känns rätt långt men ändå :) Och jag måste säga att den som imponera mest på mig idag var Mattias Andreasson. Jag har alltid tyckt att han varit lite mesig. Söt MEN mesig. Sjungit lite halvmesigt och sett lite halv mesig ut. Väldigt snäll men inte som nån entertainer direkt. Men så idag var han precis allt det där som jag tyckt att han inte varit innan. Självsäker, snygg, attityd, blick inlevelse. Och han var mjuk och såg naturlig ut i kroppen, inte alls sådär mesig, stel eller fjollig som en del killar kan se ut när dom ska försöka dansa. Nae riktigt bra gjort - jag är knocked down!



Update: Tycker det är tråkigt att Vickan åkte ut, tyckte hon utvecklades sen förra veckan och hade varit roligt att följa en fotbollstjej ;) För mig hade Peter gärna fått åka ur. Förstår inte hur han kan vara komiker? Tycker han är jättetråkig och jobbig att lyssna på.. Men, men sånna är reglerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback