Sommarnatt..

...när jag svävar fram i mörkret aha

Naefyusch&blä, jag är en sommarmänniska och nu var det alldeles för länge sen det var sommar. Vintern är vacker i sig, framför allt när den är såhär men nu har det släpats tillräcklig med tjocka jackor, halsdukar, mössor, vantar, varma skor & byxor. NU VILL JAG SOLA & BADA! Känna solen riktigt bränna på skinnet, duscha och ta på sig endast en klänning innan man ger sig ut på kvällens/nattens bestyr!

Jag är så sugen på att resa iväg, en riktigt härlig utomlandsresa, både 1,2 & 3 gånger i år. Jag vill se saker, ha roligt medan man är ung. Åren går så fort ändå och jag börjar undra vad jag gör med mitt liv... Får jag ut det jag vill? Kommer jag tänka tillbaka på den här tiden och säga att det var en rolig tid? Kommer jag ångra saker jag aldrig gjorde & chanser jag aldrig tog?
  Men plånboken hänger inte riktigt med i mina drömmar. Jag har inga 100 000 udangömda nånstans. MEN JAG SKA IVÄG, så det så! Jag har mina små jobbplaner... Jag vill inte vara besviken & ledsen mer. Jag vill vara glad! Jag vill ha sommar!



Kommentarer
Postat av: JULIA! :)

hahah, va söt du är ! din blogg är inte så dum den heller :)

Postat av: JULIA! :)

hahah, det är mer än vad jag kan, kan jag säga ! :)

det är bara bra med mig, hur är det med dig ? spelar du fotboll fortfarande ? :)

2010-02-06 @ 08:50:51
URL: http://helloojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback