Förfrusen.

Någon mer än jag som tycker att det får räcka med snö nu?
Tittar ut genom fönstret och det vräker ner rent ut sagt + att det blåser en massa. Tur att man inte behöver ge sig ut i detta ikväll.
  Det är helt sjukt detta egentligen. Jag minns när man gick där i början av december och hoppades så in i norden och tittade upp mot himlen stup i kvarten för att man så gärna ville ha snö. Och nu längtar man bara till att den ska försvinna... Men visst är det musigt & den lyser upp - men februari ut (som jag brukar säga) sen ska den väck!

Blir träligt på jobbet med, med denna snö. På och avklädningen tar sådan tid, man hinner svettas ihjäl själv innan man kommer ut och väl ute så tar det en kvart och sedan fryser man. SOM IDAG! Det var förskräckligt rent ut sagt! Mina tår värkte, och då menar jag värkte. Jag mådde illa så ont gjorde det av kyla i tårna när jag rörde dem. Jag försökte då tänka och minnas hur det känns att gå på en stekhet sandstrand och känslan av att komma fram till strandkanten och doppa tårna i vattnet. Det var inte lätt vill jag lova...


Men drömma ska man ju!




Kemer känns ganska lockande just nu va?!
Nu är det i allafall dags att krypa ner i en varm säng, och försöka tänka på hur det känns att inte ständigt frysa ;P Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback