Alla ♥ dag

För mig: VÄRLDENS MEST ÖVERSKATTADE DAG! Ett sätt för affärerna att tjäna lite extra pengar. (tro mig, jag har jobbat i affär) Det är ett sätt för dom ensamma att känna sig ännu mera ensam. Jag läste att hela 68% av alla tjejer har känt ångest inför denna dag & kännt sig utanför under den. Bland killarna var det 55%. Jag tycker detta är hemskt!
  Minns ni när man var yngre i skolan och dom kom in i klassrum med rosor till vissa personer? Dom stackarna som inte fick någon då... Till dom vill jag skänka en liten extra tanke och kram! Och till alla nära och kära, man ska väl visa att man bryr sig om dom och älskar dom VARJE dag och inte bara en?

Nae ni, ät någonting gott och krama om dina nära - där räcker det :)
Vad tycker ni om alla hjärtans dag?


Kommentarer
Postat av: mooois

http://www.turkietresor.se/reiser/se/reiser-102-0.html?ps=4%5Fnrkayt17%2E06%2E2010alauze2v&pax=2&infant=0&children=0&projecttype=-1&depcity=Norrk%F6ping&product=&transporttype=&startdate=2010-06-14&sitelanguageversion=&MC=&campaigncode=

2010-02-15 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback