maxidresses

Jag är faktiskt en av få som inte hakat på den här trenden med långklänningar. Har inte känt någon inspiration för det förut.. Men så började lite idéer formas i mitt huvud, så idag var jag och provade en & vips 5 minuter senare var den inhandlad. Verkar vara ett riktigt skönt och bekvämt plagg?!
  Valde en svart eftersom jag vill kunna ha mycket olika smycken, jeansvästar, jackor, skor till och inte känna att det inte passar. Den är lite lätt genomskinlig i tyget (inte så att man ser underkläderna) och har en liten ficka över ena bröstet som faktiskt gör mycket. Ska sy upp den lite imorgon bara, sen är den färdig att användas..


Varför gör bilder på hemsidor aldrig plaggen rättvisa?


Har fått in ganska så många frågor nu på senaste tiden, så min fråga till er är; borde jag ha en frågestund? Finns det intresse för det eller är det bara frågor som ploppar upp till specifika inlägg??

Kommentarer
Postat av: Mandana Veysi

Jättefin blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback