sick and tired

Nyligen hemkommen från jobbet.
Var riktigt tufft idag, förkylningen vill inte ge med sig & på förmiddan mådde jag riktigt dåligt.
Innan man kommer in riktigt i det. Tycker alltid det är värst på morgonen & kvällen.
En hes rockröst har jag också ;P

Så idag blir det inte många knop gjorda här hemma. Ska gosa ner mig med min bok och sen blir det kanske en kvällspromenad. Frisk luft ska ju vara bra mot baciller ;P
Är riktigt trött på detta elände nu, vill träna! Och framför allt så VÄGRAR jag att missa en match till!

Pratade med min kusin förut. Hon är i Turkiet och har det bra. Dock har semestern förstörts lite av den där himla vulkanen. Hon vet nämligen inte om hon kan ta sig hem på torsdag som planerat. Det är väl typiskt att den skulle börja nu?! Bara den ger med sig snart, så att vi kommer iväg.. Inte roligt att sitta fast där, men ännu värre att inte ens komma iväg när man betalat & sett fram emot något.
  Har ni blivit påverkade av vulkanen?



Vackra Kemer

Kommentarer
Postat av: rosakamera.blogg.no

fin blogg : )

Postat av: rebecca

Både skönt och inte skönt att bli fast där nere!? När man väl varit där och varit inställd på att åka hem så kanske det inte är så kul att få stanna :P



Åh vad roligt :D Men är det bra att tatuera in den så nära turkiet?? eller vart ska du ha den? :)



Det verkar ju skitkul! Trivs du med det jobbet? :)

2010-04-21 @ 13:29:39
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: regine

stilig! jeg reiser til kemer nå i sommer :- )

2010-04-21 @ 20:35:28
URL: http://moonwalk.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback