money, money, money must be funny

STORSHOPPING igår! Känns bra :P
Roligt när man verkligen får lite för pengarna! :) Har inhandlat både leggings, linnen, tunn jacka, 2 par skor, örhängen & ÄNTLIGEN en vit fin bustier!. Men får visa allt det där lite senare.. Nu måste jag tagga inför match. Jippie, äntligen är det min tur att få spela igen. Kanske ett tag i allafall.. Jag har fortfarande kvar min snygga rockröst, är täppt och lite slemhosta MEN jag har inte ont i halsen!
  Sen får vi se om jag ska följa med Moa ut ikväll.. Får se hur jag känner mig efter matchen, men det kan nog bli roligt. Om inte annat kan ju vi två stå & skratta i nåt hörn :P
Ser ut att bli en bra lördag :)

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sanna, vill se bilder nununu! Tävling pågår i min blogg.

Postat av: Amelia

Vad fint ditt hår är :) Är det så av sig själv?

2010-04-24 @ 14:35:02
URL: http://ammelias.blogg.se/
Postat av: Fanatikern

DU ÄR SÅ VACKER KVINNA! Gift dig med mig (L)

2010-04-24 @ 23:46:29
Postat av: Anonym

OJ?! jag är helt chockad.. Tack! :)

2010-04-24 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback