Full fart på´t

Sitter här nyduschad, äntligen fräsch igen. Shiit så varmt det var igår..

Tror jag ska backa bandet lite. Jobbade mellan 10-17.15, det var sådär om jag ska vara ärligt. Segt & dant, och när man äntligen hade rast så var det ingen annan som hade det osv. Men måste säga att en del kunder verkligen är fantastiska! Jättetrevliga & pratar. En som handla av mig gav mig t.ex komplimangen: vilken himla fin brun färg du har, verkligen superfin! Hur glad blir man inte då? Det gör verkligen ens dag när man jobbar & är trött och så kommer någon och säger en sådan sak. Beundrar verkligen folk som kan ge en vilt främmande människa en komplimang sådär. Det ÄR modigt!
  När jag hade lunchrast fick jag i allafall sms från Moa. Hon & Helena ville ut och sällskap, jätteroligt att dom hörde av sig :)

Efter jobbet hade Nattis och jag köpt biljetter till Harry Potter - Halvblodsprinsen. Jättebra faktiskt, men vilket slut.. Åhh jag hatar när dom gör så att man måste vänta ända till nästa film.. Däremot var den här ROLIG, komisk faktiskt. Vi skrattade högt flera gånger. Haha andra med, som t.ex pappan som satt framför oss och skrattade när ingen annan skrattade? Eller ja, alla skrattade ju åt honom då. ;)
  Hem en snabbis - byta om, förbättra make-upen och sen iväg till Emme. Vi hade supermysigt på hennes balkong verkligen. Det är så synd att vi inte ses oftare alla vi tjejer, men vi får passa på nu under sommaren. Natten avslutades på Palace (väldigt kul med spontanutgångar faktiskt), där vi dansade oss svettiga bokstavligt talat. (Duschen nu var verkligen välbehövligt haha)

Ska äta lite frukost nu, lägger upp lite bilder sen :)
PUSS PÅ ER GODINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback