So this is christmas

Nu ni, nu är det inte långt kvar... Sen är det dagen med stort D! Dagen man inte kunde sova innan, dagen man var pirrig, dagen full av förväntan och så självklart dagen med årets jobbigaste väntan på tomten.
  Nu en sådär 10 år senare är jag väl inte speciellt pirrig & väntan känns inte så lång, men jag är fortfarande lika julkär! Det är så mysigt med alla traditioner och att få träffa släkt och vänner och bara ha det bra i decembermörkret. Och i år får vi ju till och med en vit jul, när inträffade det senast?

Jag är i allafall alltid lika shockad såhär kvällen före - det är julafton imorgon! Vart tog decembermånad vägen? Men det är lungt nu, julefriden kan infinna sig. ALLTING är färdigfixat!
  Nu är det bara att hålla tummarna för att mina nära och kära ska bli nöjda med sina julklappar :) God jul på er allesammans!




Morfar & moster, ni är så otroligt saknade under denna högtid!
Moster, för bara 2 månader sedan fanns du här hos oss. Julen & nyåret har alltid varit ditt! Hur ska vi klara oss utan dig? Det kommer göra ont att se din stol stå tom ♥

 


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Dom kommer säkert bli jättenöjda gumman :) God jul sötnosen! Puss och kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback