GodJul

Och så är julafton över lika fort som den kom - som alltid! Men än behöver inte paniken infinna sig, det är ju faktiskt två hela dagar kvar av julen. Så det är bara att passa på och njuta & önska er alla en riktigt godjul! Så därför slänger jag upp lite bilder från just julafton!


Dags att tindra med ögonen, barn!

Världens bästa farmor & söta kusin Linn (eller är det jag?)

Lilla bebisen

Min andra bebis. Älskar scarfen - Jag är inte så farlig som jag ser ut!

Syns det att dom är släkt? Mor, lillebror & far.

Jag hade tydligen varit snäll & fick världens bästa julklappar! :)

Mamma spara lite paket till kvällen, klass-skilland? haha

GOOOOD JUUUUL!

Nu ska jag äta en skinkmacka, gå en promenad (så man kan äta idag med :P), göra mig i ordning och sen kommer morbror & älskade Nattis, mormor och min moster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback