Kräftskivan!

Först & främst: vi vann med 5-0 ;)

Nu till kräftskivan.
Kom ut två och en halv timme försent eftersom jag jobbade. Så himla typiskt att man alltid ska jobba när det är någonting?! Var väldigt trött egentligen men det var bara att svira om och åka ut. Naturligtvis kom regnet precis lagom när man gjort sig i ordning med kjol & hela fadderullan. Men det var bara att dra på sig flecen (som min morbror blev helt kär i) och sen var det inget mer med det. Vad gör lite regn liksom? Vi hade ju partytällt - med väggar! I för sig var det vänt åt fel håll så insidan hade vi utåt, men vem bryr sig? Att det forsade lite vatten då & då gjorde la inget :P
  Kräftorna smakade kalas & sällskapet var som det skulle - trevligt och fulla. Vad mer kan man begära? :P Jag fick uppleva allt på en kväll: nyskriven rapp, modevisning, snappsvisor som aldrig tog slut, rosa sprit & kräftor som började leva i munnen. Det ni ;)








Min morbro + mina kusiner gick en modevisning med gamla kläder, från 1920-talet och framåt. Roligast var alltid när han kom ut, alla satt på helspänn tills han kom. Han såg nämligen alltid roligast ut och gjorde någon lite gest :P Kameran dog tyvärr innan showen var slut.. 



Kvällens huvudperson: FÖDELSEDAGSBARNET!



Nae ni, nu orkar jag inte och bör inte visa fler bilder från kvällen ;) Det räcker med att säga att den var lyckad! Nu ska jag njuta av att vara ledig några dar! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback