10 saker du inte visste om Sanna!


Jag har åkt konståkning.

♦ Jag har blivit erbjuden att vara med i tidningen, FHM.

♦ Jag har varit i Venedig (himla häftig stad!)

♦ Jag har gått modevisning (catwalk) för Polarn&Pyret som yngre.

♦ Jag har en otrolig sjukhusskräck!

♦ Jag har sluppit betala intäde (120 kr, men ändå :P) på en fest i utbyte mot en kram.

♦ När jag var lite älskade jag filmerna om Mighty ducks och ville därför bli hockeymålis.

♦ Jag älskar Sveriges bästa grupp - Kent.

♦ Min farfar trodde att jag hette Susanna tills jag var 2 år gammal, trots att han var med på dopet.

♦ Jag har tackat nej till att vara skolans Lucia.


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Vilken tidning är det, "Susanna" ? :D Haha!

Postat av: Matilda

Ja du, den verkar absolut inte vilja komma ut till alla som väntar. Nee vi har ingen aning, vi gissar. Jag tror en liten tjeja till och Macke "vet" att det är en grabb :) Du får fortsätta hålla utkik, inom en vecka vet vi.

Kram

2009-08-18 @ 10:20:38
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

Jahaaa, vaaa? Men det tror jag att du har sagt någongång :-) Woho, Snygga Susanna. Haha!

Vad ska du hitta på på födelsedagen som är snart då? :-)



PUSSPUSSPUSS

2009-08-18 @ 13:58:35
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

Jodå, klart! Dom vill ju bara ha snygga tjejer med ju :-) I helgen är det ju augustifest Fika på lördagen eller så?



Puss & Kram gumman

2009-08-18 @ 16:07:51
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback