kråkglans

mamma , mormor , moster och jag var och såg på revy idag - kråkglans . var förra året och det lär säkert bli nästa år igen för gud så kul det är :) dom är så himla underbart bra dom där människorna , bjuder på sig själva och ger allt för att publiken ska ha det så bra som möjligt . åhh jag skulle med vilja va sådär ! vilken utstrålning och för att inte tala om blickarna - herregud ..

dock var servitörerna mindre lyckosamma denna kväll . den ena råka gå in i den andra så han tappa sin bricka med glas halvt över mig och moster . jag fick sluttarna av innehållet över mig och lite glassplitter i ena fingret men annars klarade vi oss bra , men usch för det !
  och så vräkte regnet ner när vi skulle hem , självklart missade vi bussen så istället för att stå en halvtimme i regnet och vänta på nästa buss så gick vi hem . först hem till mormor , bytte lite skor och sen hem . DYGNSUR , tack & lov för paraply !





det jobbiga är att aldrig någon har riktigt förstått mig .
det jobbiga är att det inte går att förklara !

Kommentarer
Postat av: Ludde

Det verkar ju vara en riktigt trevlig dag sanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback