Jag glittra mest !

Klockan är 21.48 söndagkväll. Imorgon blir det att pallra sig upp jobba, IGEN! Nu har jag jobbat sen förr-förra söndagen utan att vara ledig något. Jag vill lova att jag är trött på att jobba! Hädanefter ska jag aldrig klaga igen på att veckorna är långa när man är ledig på helgerna. Jag har inte varit ledig på fyra helger nu, men nästa då jäklar! Då ska jag ha de så himlans bra och bara njuta, första ledigheten på över 20 dagar - jag LÄNGTAR!

Igår hade Madelen sin avskedsfest, dock hinner jag träffa henne ytterligare en gång innan hon åker - på onsdag närmare bestämt :) Igår var det i alla fall maskerad, sagans värld & djur var temat. Och jag måste ge värdinnan cred för hennes underbara dräkt, bee queen. Jaani, en del var faktiskt helt slående lika och så bra att man hade lust att gå och gömma sig i ett hörn. MEN jag glittrade mest av alla! Faktiskt vara hela jag indränkt i glitter som ingen mindre än Tingeling :P
  Var riktigt roligt att träffa Moa, Helena och Emma med :)

Naeni, nu är det nog dags att tänka på refrängen, imorgon är det jobb!
Dock kommer det bli en väldigt rolig vecka ;)


 

Kommentarer
Postat av: Madelen

Hej, tack för att du kom och för presenten. Du var jättefin. Glänste som aldrig förr. Tycker mycket om dig! Puss på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback