Man tackar

Igår var jag inne på DIF:s hemasida & helt plötsligt stod det om mig . Tänk vad lite uppmuntran kan göra en glad :) 
 
Nya spelare som är klara för Damlaget:
Sanna Svensson   Smedby:
En löpvillig tjej..tar för sig mycket , en mycket bra spelförmåga..

Man tackar ;P
  En annan sak som också gjorde mig väldigt glad igår var att jag såg att Frida ohh wisst kommer hem på tisdag ! Jag log resten av kvällen tack vare det , jag som trodde att jag inte skulle få se henne förrän tidigast i sommar . Welcome home rariiing !

Och igår blev det utgång . Var lite skeptisk från början måste jag erkänna , men det visade sig att det blev mycket bättre än jag trodde :) Jag hoppas att allt löste sig sen , Runken ( ;) ) ! Tack i alla fall för kvällen ! (det enda som kunde blivit bättre var väl att linköping borde ha vunnit ! )

Imorgon är det seriepremiär ;)

Kommentarer
Postat av: ooh wisst

tack rariiing !

2008-04-19 @ 19:06:44
Postat av: jocke

Kul för dig sanna =) Lycka till.

Postat av: Madde

Åh, vart och hur dags spelar ni? (:
/Madelen

2008-04-21 @ 08:31:47
URL: http://maadelen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback