DIF

Enligt tidningen är det redan klart ..
Provträningarna är över & papprena ligger här bredvid .
Känns lite konstigt allt detta , alla samtal från tränaren (allt tjat rent ut sagt :P) , alla papper , diskussioner hit & dit . Nu får vi se vad som händer och hur det går , svårt beslut ?
Det är i alla fall underbart att vara tillbaka på GRÄSET :)


I decided long ago , never to walk in anyone´s shadows
If I fail , if I succed at least I live as I believe
No matter what they take from me , they cant take away my dignity

Kommentarer
Postat av: Madelen

DIF står för? DagsbergsIF?
Kul att du ska börja spela igen.
Glad för din skulle. Håller knäna?
Puss

Postat av: Nattis

hihi mm men vet du vad Linus sa att han slänger ut oss på gatan om jag köper hund.. Men då får han väl göra de haha.. & du vet vem jag ringer först n'r jag vill ha hjälp.. den dagen ja skaffar mig en får du hälsa på hur mkt du vill=) nu med för den delen hihi..
Vet du såg en chiahuah hund i en annons som söker ett hem.. 3 valpar var det & de kostade bara 3000kr st så jag har svarat på den annonsen & hoppas de hör av sig för mamma sa att vi skulle åka direkt de hörde av sig i sånt fall hihi... älskar dig pusss

2008-04-18 @ 21:57:03
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback