Saknad

Regn och åter regn , hur kul känns det på en skala ? Inte särskilt roligt tycker jag .. But i guess thats how it is när det nu börjar bli höst . Dygnförkyld är man fortfarande så idag måste jag stå brevid min träning i regnet eftersom mina tränare har förbjudit mig att träna en tid framöver . SKOJ ?! Inte direkt !
  Sitter och tittar på one tree hill , verkligen min favvoserie :) Har börjat kolla ännu mer sen jag fick första boxen av Jocke i födelsedagspresent . Verkligen supersnällt! Och nu har jag en sådan tur att den andra säsongen går på repris på tv . Snacka om att dom kan trassla till det för varandra i dessa serier . Man kan ju verkligen hoppas att livet inte ser riktigt så ut i verkligheten . Att ens pappa har gjort två kvinnor gravida under ungefär samma period , att ens mamma nu dejtar en kille som nästan är lika gammal som en själv , att ens farbror som först friade till ens mamma sedan har sex med ens pappas fru . Herregud , svårt att hänga med ?

Det som jag egentligen ville få fram idag är hur mycket jag saknar min kusin Nattis ! Vi har inte sett sådär på riktigt & haft sådär kul som bara vi kan ha på läääänge nu .. Jobb , jobb , jobb och åter jobb är vad som präglar våra dar mest nu . Och jag vill verkligen säga att jag saknar dig nåt så otroligt mycket !
Nathalie Andersson , en del saker går inte att beskriva .. Tack för allt du hjälpt mig igenom under åren och för alla gånger du funnits där . Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: jocke

Regnar ju alltid, alltid dåligt väder =/
Jag älskar när man verkligen kommer in i en serie.
Kollar på en serie som heter Jericho just nu, du kanske har sätt nått om den på TV4? Den är iaf riktigt bra =)
Nu har även säsong 3 i prison Break börjat :P Kollar du på det?
ha det bra puss.

Postat av: ....

Saknar du inte mig?

2007-09-21 @ 01:01:13
Postat av: Nattis

Gumman om du bara visste hur mkt jag saknar dig..
Våra fika stunder vi brukar ha när vi bara sitter & garvar åt folk..
Minns du när vi satt & pratade om storknullarn & sen hux flux dyker han upp & ser fjantigare ut än någonsin?
Eller minns du när vi lagade tacos & såg time out & bar skrattade massor?
Eller tänkt de gånger som har varit sperroliga på otten..
I Miss That!
Men snart ska de bli änring gumman..
& du vet att jag alltid finns för dig.. ALLTID!
Vi är ju kusiner men också VÄRLDENS bästa vänner..
Du + Jag = föralltid..
Du vet att när du har svårt jobbigt eller super glad så står jag alltid bakom vad du än är på för humör..
Puss gumman

2007-09-21 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback