Veckans bästa

Sitter ensam i en lägenhet i nyköping, inte allt för roligt eftersom jag inte känner nån här i närheten. Alltså är mina bästa vänner för tillfället datorn & tvn. Jag tröstar mig med att det är söndag & seeegdag :P Ska snart börja laga lite tacos i think..

Veckans bästa:

3:a Besöket hos mormor igår, hon måste vara Sveriges SKÖNASTE 80:årin utan tvekan!
2:a Nattis & min "middag" på chicken kebab i onsdags. Varför möter alltid just vi allt cp-folk? Hahahaha
1:a ... ;) Heeeeemlis :P

Jag vet i alla fall vad som har varit sämst denna vecka.. Dock är detta inget inlägg där allt ska handla om hur synd det är om mig så booort med det.
  Nu ska jag försöka hitta till konsum, vilket kan gå hur som helst. Om jag inte kommer hem imorrnkväll så vet ni varför. Jag har nämlig gått vilse i Nyköping!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: hellstromfrida

nu börjar det bli som jag trodde .) både du & jag vet hur detta kommer sluta :D vilse i Nyköping ? bäst du lär dig att hitta snabbt ;P
<3

2007-10-07 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback