JÄVLA DÅLIGT!

Ilska kan också få en till tårar . Jag är faktiskt så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen , synd att man inte var en sådär 3-4 år så man kunde slänga sig ner på golvet och sparka, skrika & gråta ..
  Var och satte dit mitt tandsmycke igår , en stjärna av guld med en ÄKTA diamant i . Var hur glad som helst , har väntat fyra månader på att göra det & det blev så jäkla fint (rent ut sagt) . Och så idag har jag TAPPAT det , det gick inte ens ett dygn . Så jag ringer till folktandvården och säger detta & får en tid inte idag utan imorgonen eftermiddag och måste till råga på allt köpa ett nytt smycket . Ska jag verkligen behöva betala 900 kr för att hon slarvade och inte satte fast det ordentligt ? Jag har haft tandsmycke förut och det satt i hela 6 år ! Det är så jävla dåligt!
  Tandsmycket fick jag i STUDENTPRESENT (studenten som man tar en gång i sitt liv) av min moster som har varit sjuk i cancer i två år . Det betydde mycket för mig , hur ska de nånsin kunna ersätta det ? Det betydde mycket för mig! Är så arg , hade det varit USA hade jag stämt dem och fått massa pengar !
  Usch vad illa !

Take a good look at the past , and we´re out !


Kommentarer
Postat av: muppen

synd att du tappade den :(

Postat av: Madde

Säger bara: Så jäkla dåligt utav dem!

2007-10-23 @ 17:48:00
Postat av: Emelie

Fyfan så jävla dålig av dem :/

2007-10-25 @ 00:15:21
URL: http://emeliesophia.blogg.se
Postat av: Nattis

gumman...
så JÄVLA dåligt..
Blev lite rörd av de du skrev om mamma.. så fint att det betydde nåt..
Älskar dig gumman..
KÖR bara KÖR bara så blir allt bra hihihi

2007-10-25 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback