the weekend.

Söndag idag då, kändes som det nyss var fredag. Vart tar dagarna vägen?

Blivit en hel del shopping denna helg, kusinvitamin och jag tog en sväng överallt i princip i fredags i det tråkiga vädret. Shopping är lite som medicin. Lindrar för stunden när man känner sig sådär! Hanna och jag passade på att ta en bio i rusket & sen blev det mys hemma framför tvn med Hanna & Linn!
  Igår däremot kom solen och en klarblå himmel :) Tittade på lillebrors match och åt god lunch hemma hos mamma & pappa. På kvällen kändes det som hela Norrköping hade blivit jättetråkiga så Linn & jag skulle trotsa det med en utgång... Det var bara det att vi skrattade & pratade så mycket så helt plötsligt var klockan alldeles för sent för att ta sig ut? Vad hände egentligen mellan 23.00-01.00?
 
Idag känner jag att förkylningen alla går omkring med har drabbat mig så nu efter en promenad i det fina vädret blir det lungt! Hoppas ni haft en fin helg!



Två nyshoppade favoriter..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hel shyssta o snygga shorts du införskaffat sanna :)

2012-04-15 @ 15:19:16
Postat av: sanna

tackar :)

Postat av: iiiden

snyggt:)

2012-04-16 @ 16:12:27
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: FotoLinsen

Fin blogg! Intresserad av ett bloglovin byte? :)

2012-04-16 @ 20:07:01
URL: http://fotolinsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback