Style by Tyra

Fick ett presentkort på StylebyTyra i födelsedags present av Hanna när jag fyllde år i augusti.
Och härom veckan tog jag mig ner till affären för att se om det fanns något.
Var vissa saker jag sett på hemsidan som tyvärr inte kommit in i butik än..
Men detta halsband blev det :) Tyckte det var lite annorlunda och enkelt, och ännu bättre det blev lite kvar på presentkortet ;)




Hanna kom även med min efterlängtade kjol från Stockholm idag. Dock var den lite längre än jag ville ha den, så hoppas på symaskinen imorgon (det är väldigt tunt tyg), annars är det lite klädpanik inför dopet & lagfesten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt halsband sanna :) sitter riktigt fint på dig :)

2011-10-22 @ 14:00:21
Postat av: Inga

Hå fett snyggt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback