where to put the shoes?

Jag har så mycket skor att jag inte riktigt vet vart jag ska förvara dem.
De ligger överallt! I skokartonger i rummet, i garderober, under sängen - you name it!
Mamma tyckte därför vi skulle testa lite olika förvaringssätt.. Hon hade sett något skoställ på Netto, av alla ställen :P Vingligt och ganska almänt dåligt, men det kostade bara 99 kr & så länge så står faktiskt skorna.. :P Nu ska jag bara gå igenom alla hundratals kartonger för att se vilka skor som ska få stå framme och glänsa ;)

När jag blir stor ska jag ha en riktig walk-in closeth med bara massa skor! Så fort jag mår dåligt ska jag gå in där, sätta mig bekvämt och bara titta & njuta ;)



(här är den bara provihopsatt, den står inte såhär mitt i & med skorna huller om buller) :P

Kommentarer
Postat av: sexaholic

En walkincloseth drömde jag också om tills jag fick en...

Postat av: Anna Katana

Jag drömmer också om att ha ett walk-in closeth för mina skor. Skor gör en verkligen på så mycket bättre humör. Och det bästa är att de kan verkligen förändra en hel outfit.



Ha det bra!

2011-03-24 @ 12:27:16
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: lovisa

vad ska du hitta på i helgen?:)

2011-03-25 @ 14:02:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback