Ge mig vår!

Öppnade på jobbet idag, vilket betyder att jag slutade 13.15 - så skönt :)
Det värsta är att vi har personalmöte idag, så måste tillbaka mellan 17.30-20.00
Är det inte typiskt? Och lyckades det inte alltid bli så?!

Har införskaffat mig en ny kavaj. Älskar färgen, nu vill jag bara ha vår & varmare grader!
Hade som medlem på H&M 20% på jackor & kavajer, så denna blev min för 159 kr.
Är ni medlemmar? Skynda er att utnyttja erbjudandet :)



Idag kommer Angie äntligen hem, efter 4 veckor i Thailand - jippie :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström

Jättesöt header:) har du haft en bra start på veckan? hoppas det! Vore kul om du sa vad du tycker om min blogg, mina blder eller något :)

Ha en fin kväll!



Har just nu massor med fina tävlingar igång i bloggen.

Kanske något för dig? Värt att kolla! :)
http://linneaasjostrom.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-03-14 @ 18:35:19
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback