Telefontrubbel.

Jag blir så trött på allt krångel med mobiltelefoner..
Jag har haft sådan otur, skylltexemplar osv. Nu helt plötsligt kommer inte smsen som folk skickar fram till mig? Och då ska det tilläggas att jag bara haft den här telefonen sen oktober.
  Ringde kundservice, han rekomenderade ny telefon + nytt simkort. Jippie :/ Så imorgon efter jobbet blir det att åka till mediamarket och tittade & sedan invänta mitt nya simkort som är påväg. Kul extraavgift såhär innan sommaren :p

Någon som har något förslag på en bra telefon? Det får gärna vara lite snygg design eller någon rolig färg. Och nej, jag vill inte ha en iphone!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en samsung b3310, jag älskar den! kanske inte har alla senaste funktioner, men den är bäst att smsa med o otroligt fin! :D

2011-06-16 @ 22:13:22
Postat av: EMELIECATRINE

Jag är hemma tors - måndag. Men åker rätt skapligt på måndag så den dagen "räknas" inte riktigt. Men vi kan höras gumman?

Postat av: moa

kolla gärna in min blogg och var med och tävla om ett sött halsband + en länkning! :D kram!

2011-06-17 @ 00:51:31
URL: http://moahellstrm.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Har tävling i min blogg där man kan vinna en ring i vintage stil, var gärna med!

Kram :)

2011-06-17 @ 15:10:16
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback