Det var det..

Helgen svischade bara förbi!
Känns som jag inte hann någonting, än mindre bloggen.. Som vanligt nu för tiden med andra ord ;)
I fredags hade vi i allafall personalfest. Var lite sådär inför den men såhär i efterhand är jag jätteglad att jag ändå gick. Femkamp med ovanliga & jätteroliga lekar, tror jag ska utsätta vårat herrlag för dem nästa lagfest?! Man fick ett gott skratt av dem.. God mat & roliga människor! Extra skönt att min ena jobbarkompis som är 40+ satt med sin iphone hela kvällen, tog kort & la ut på facebook haha :P Under detta skrev hon 20:åringen & milfen. Hahaha man är inte äldre än man gör sig ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahhahaha jobbar du ihop med Gisse??? Det är ju Robbans faster!! kram!

2011-06-13 @ 23:02:12
Postat av: sanna

2011-06-14 @ 14:58:02
Postat av: sanna

Är det? Haha nae vi är inte på samma ställe, men samma enhet så vi har samma chef. Men jag jobbade hos dom förut :P

2011-06-14 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback