"you know you love me, xoxo gossip girl"

En av mina bästa julklappar är första säsongen av Gossip girl.
GRYMT underskattad serie.. Har ju även läst alla 11 böckerna.
  Det värsta med sådana här serier är: 1) att man blir beroende av dem och 2) att man fäster sig vid vissa karaktärer och sedan hoppas att allt ska gå vägen för dem & att det ska vara med den man själv tycker den ska vara med. Och så sitter man där och hoppas att allt ska gå precis som man vill :P Man går nästan in i den där världen :P

Sen har jag ju blivit lite småkär med.. Chace Crawford, som spelar Nate är ju bara för charmig & snygg. Framför allt i första säsongen! Är det nu man ska flytta till USA, drömmarnas land? :P

Jaja, Media market kommer i allafall snarast få ett besök av mig. Gossip girl, andra säsongen måste inhandlas SNARAST! Perfekt sysselsättning medan jag väntar på nästa på tv:n ;)

you know you love me, xoxo gossip girl!



Kommentarer
Postat av: evelina

åh han är så snygg!



fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback